Ja saad meilt salajasi pakkumisi, mis avalikult saadaval ei ole 🤩
Δ
Eesnimi *
Perenimi *
Ettevõte (valikuline)
Telefon *
E-posti aadress *
Liitun uudiskirjaga, et saada esimesena teada sooduspakkumistest
Riik *Vali riik / piirkond…EestiSoomeUuenda riiki / piirkonda
Märkused tellimuse kohta (valikuline)
Tee ülekanne meie pangakontole. Palun kasuta selgituses TELLIMUSE NUMBRIT. Tellimuse numbrit näed siis, kui alustad pangaülekande tegemist. Sinu tellimust ei lähetata enne, kui raha on jõudnud meie kontole.
Maksa PayPaliga; kui sul ei ole PayPali kontot, saad maksta oma krediitkaardiga.
Tere tulemast SmartCup internetipoodi!
Veebipoe www.smartcup.ee (edaspidi Veebipood) omanik on SmartcupEesti OÜ (registrikood 16344537), juriidiline aadress Ehitajate tee 54, Harjumaa 12911, Tallinn
KMKR: EE102622645 Hinnad sisaldavad käibemaksu 24%
Kaupade leidmiseks klikkige üla-menüüs nupul pood, ilmub loetelu vastavatest toodetest. Lisainformatsiooni saamiseks tootest klikkige toote nimetusele. Samas on lahter, kuhu saate sisestada valitud kauba koguse. Klikkides klahvile ”Lisa korvi”, toimetatakse valitud kaup ostukorvi ning kuvatakse vastav teade. Kõik hinnad on eurodes.
Hinnad ei sisalda käibemaksu!
Ostukorv Klikkides klahvile “Ostukorv” näete kaupade nimekirja, mis on Teie poolt valitud, kuid ei ole veel tellimuseks vormistatud. Ostukorvis näete kaupade nimetusi, iga kauba hinda ja ostukorvi koguhinda. Ostukorvis olevate kaupade koguseid saab korrigeerida või kustutada. Tooteid kustutada saab toote pildi ees olevale ristile klikates. Edasise tellimuse vormistamisel tuleb sisestada Maksja/Arve andmed. Kontrollige arve saaja (maksja) andmete õigsust. Kui soovite saata kaupa teisele aadressile vajutage linnuke lahtrisse küsimuse: Saada teisele aadressile? järele. Kui teil on eraldi märkusi tellimuse kohta, siis sisestage need lahtrisse: Märkused tellimuse kohta. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahel ka võimalikud lisakulutused. Peale vajutamist nupule “Esita tellimus,” saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus. Tegemist ei ole arvega, vaid kinnitusega, et tellimus on jõudnud kauba müüjani.
Tellimuse kinnitamine ja tasumine Peale kauba valimist valige sobiv pakiautomaat kuhu soovite pakki saada. Peale tarneviisi valimist valige makseviis- Pangalingiga, Montonio järelmaks või Paypal maksega . Kui valite makse pangalingiga, siis suunatakse teid edasi teile sobivasse maksekeskkonda, Teie kodupanka. E-poes on ainult Eesti pangalingid. Peale makseviisi valimist ja meiepoolsete tingimuste aktsepteerimist klikkige ostukorvis nupul “Esita tellimus”. Kliendi e-posti aadressile tuleb kinnitus tellimuse kohta. Juhul, kui tellimuse täitmisega esineb tõrkeid, näiteks tellitud kaupa ei ole laos, võetakse kliendiga ühendust ja antakse sellest teada.
EI LEIDNUD SOBIVAT MAKSEVIISI ?
Kui Te ei leidnud endale sobivat makseviisi ega pangalinki, siis palun võtke meiega ühendust info@smartcup.ee ja saadame Teile arve e-mailile tasumiseks.
Lisainformatsioon
Ostes meie e-poest olete kinnitanud , et olete lugenud meie andmekaitsetingimusi ja tutvunud meie blogi postitusega kuidas Smartcup termoseid koduste vahenditega õigesti hooldada. Mille leiate SIIT
Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses SmartCup internetipoe kasutamisega, saatke palun e-mail aadressile info@smartcup.ee või helistage telefonil +372 55 72 752
Kauba transpordiks on järgmised võimalused:1. Kauba saamine SmartPOST ja DPD pakiautomaadist.
Kauba tarnimine toimub Eesti piires.Kauba postitamine pakiautomaati maksab Eesti piiresItella Smartpostiga 2.65.- Eur. (sisaldab käibemaksu 24%)DPD-pakiautomaati hinnaga 2.50.- EUR ( sisaldab käibemaksu 24%)Kauba Saatmina Omniva-ga 2.85.- eur (sisaldab käibemaksu 24%)
Kauba saatmine Soome DPD-ga 9.70.- EUR ( sisaldab käibemaksu 24%)Kauba saatmine Soome Smartpostiga 13.43.- EUR ( sisaldab käibemaksu 24%)
Standard tarneaeg on 2-3 tööpäeva. Maksimum tarneaeg 1-5 tööpäeva!*Juhul, kui ei ole toote juurde märgitud teisiti!
Kui soovite kaupa tellida väljapool Eestit, teistesse EU riikidesse, siis palun võtke meie klienditeenindusega ühendust info@smartcup.ee . Kauba saate Teie poolt valitud pakiautomaadist peale arve tasumist. Eriti oluline on paki saaja õige mobiiltelefoni number, sest sinna saadetakse pakiautomaadi uksekood paki kättesaamiseks. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Teie mobiiltelefonile. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele, SMARTCUP hoiab tellimuse summast kinni 5EUR käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse kliendi arveldusarvele. Täpsem info: www.smartpost.ee
Mis on JÄRELTELLIMINE ?
Kui toote juurde on lisatud “järeltellimine” on toode ajutiselt laost otsas, mistõttu on tarne pikem kui 2-3 tööpäeva. Järeltellimist on meil harva, sest tavaliselt on kogu kaup laos kohe olemas.Järeltellimise puhul võib olla tarne Teie ostu hetkest 3-4 nädalat.
LisainformatsioonKui Teil on küsimusi või probleeme seoses SMARTCUP-i internetipoe kasutamisega, saatke palun e-mail aadressile info@smartcup.ee või helistage telefonil + 372 5572752.
Veebipoe www.smartcup.ee (edaspidi Veebipood) omanik on SmartcupEesti OÜ (registrikood 16344537), asukohaga Ehitajate tee 54, Harjumaa 12911, Tallinn.
SMARTCUP e-poe isikuandmeid töötleb SmartcupEesti OÜ. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks. Isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse kasutajale. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. SmartcupEesti OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, SmartcupEesti OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja . Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad Tellija andmed (ees- ja perekonnanimi, e-maili aadress, telefoninumber, tellimuse tarnimise viis, kasutatud makseviis) ja e-poe kasutuslepinguga nõustumine. Isikuandmeid töötleb SmartcupEesti OÜ. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale, edastatakse kulleriteenust osutavaile ettevõtteile. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele. Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui andmeid töötleb seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks isik, kellel on selleks seaduslik õigus või kui see toimub Teenuse kasutaja isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks. Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada registrist. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.
Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
Toote tagastamiseks saatke palun eelnevalt meile e-kiri aadressile info@smartcup.ee , kus on ära toodud järgmine info: tagastatav toode, tagastamise põhjus, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda.
Tagastatav toode ei tohi olla kahjustatud ega muudetud. Kaup tuleb tagastada komplektsena originaalpakendis, sealhulgas tuleb üheaegselt koos tagastatava kaubaga tagastada ka kingitused, mis antud tootega kaasas olid. Kasutades 14-päevast lepingust taganemise õigust, vastutate tarbijana tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.
Juhul kui taganete lepingust, kasutades selleks 14-päevast taganemise õigust, tagastatakse Teile toodete eest tasutud summa. Postikulu tagastamisele ei kuulu.
Tagastamisega ja vahetamisega kaasnevad transpordikulud katab Teenuse kasutaja. SmartcupEesti OÜ tasub toote tagastusega seotud kulud juhul, kui tootel esineb meie poolne viga, mille tõttu vajab toode ümber vahetamist. Näiteks esineb tootel väline viga või olete saatnud vale toote. Toode ei tohi olla kasutatud/proovitud jne. Siis me saadame kliendile toote tagastamiseks eelvormistatud DPD automaadi pakikaardi, mis tuleb kliendil välja printida ja kleepida tagastatavale pakile ja viia lähimasse DPD pakiautomaati.
Postiga kaupa tagastades tasub klient tagastamise ja/või uue toote saatekulu. Toote garantiisse saatmisel tasub postikulu kaupmees ehk SmartcupEesti OÜ.
Tagastamisõigus kehtib ainult nende toodete puhul, mida ei ole kasutatud ega pakendist avatud, pakend ( sh vutlar) ja hinnasildid peavad olema rikkumata. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. Tagasi ei maksta ka eelnevalt tellitud kauba saatekulu. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Raha kantakse Teie pangakontole 14 päeva jooksul alates sellest kui olete Müüjale tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et olete asja tagasi saatnud. Tarbijana kohustute kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tellimusele või tootel lasuvad puudused, mille kõrvaldamist on õigus nõuda. Kui tegemist on spetsiaalselt kliendile valmistatud või tellitud tootega, siis on müüjal õigus jätta ettemakstud raha kliendile tagastamata. Personaliseeritud tooted, näiteks “Nimega termostassid” ei kuulu tagastamisele. Tegemist on spetsiaalselt kliendile tehtud tootega.
* Kui tellite Smartcup -i veebipoest toote, kuid ei lähe teadlikult sellele pakiautomaati järele ja ei anna sellest teada ka SmartcupEesti OÜ ettevõttele, ning kaup saadetakse saatjale tagasi. Siis sellisel juhul olete kohustatud tasuma saatmiskulud, mis on tekkinud kauba edasi-tagasi saatmisega saatjalt ostjale.
* Toote loomulik kulumine ei kuulu garantii alla ( tekkinud iluvead, mis on tingitud toote kasutamisest jms.)
Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
*Defektiga toode
Kui olete teadlikult SmartcupEesti OÜ-lt ostnud defektiga toote. Teile esitatud arve alusel, mis on saadetud Teile kokkuleppel e-maili peale, siis antud tootele ei kehti tasuta toote ümber vahetamist või toote tagasi ostmist. Sellise toote puhul on arvel välja toodud, et kaup on olnud defektiga.
Lisainformatsioon Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses SMARTCUP-i internetipoe kasutamisega, saatke palun e-mail aadressile info@smartcup.ee või helistage telefonil + 372 5572752.
OSAMAKSE VÕIMALUSED
Lisa tooted ostukorvi, mida soovid osta. Seejärel suundu maksma. Osamaksena maksmise puhul on valida kolme erineva makse meetodi vahel.
Inbanki makseviisid aitavad ostude eest veelgi mugavamalt tasuda. Tasu oma ostu eest alles järgmisel kuul või jaga ostusumma mitmeks võrdseks osaks, lihtsalt ja ilma ühegi lisatasuta.
Leia sobiv makselahendus kassast ja vali endale sobivaim järgmistest valikutest.
· Maksa järgmise kuu 25ndal kuupäeval
· 30 – 800 € ostudele
· 0 € lisatasu
· 75 – 2500 € ostudele
· Periood 2 või 3 kuud
· Lihtne ja lisatasudeta – pole intressi, lepingutasu ega igakuist haldustasu.
· Nutikas viis soetada kohe kõik, mida vajad, tegemata valikute arvelt järeleandmisi.
· Inbanki maksa hiljem makseviisi puhul ei ole tegu järelmaksuga, vaid krediidivaba makseviisiga – see ei mõjuta sinu krediidiskoori.
Olen lugenud ja nõustun veebilehe müügitingimustega *